FAQ

VRAGEN OVER BESTELLING

  1. Als het product niet op voorraad is, hoe kom ik er dan achter wanneer het weer op voorraad is?
    • Geregistreerde klanten hebben de mogelijkheid om bij het gewenste product op „Beschikbaarheid volgen“ te klikken. Zodra het product weer beschikbaar is, ontvangen zij een e-mail.
  2. Ik kan het gewenste product niet vinden in de winkel. Kunt u het voor mij bestellen?
    • Als het gewenste product niet op voorraad is, kunt u ons informeren via e-mail of telefoon. Alternatief kunt u „Beschikbaarheid volgen“ (voor geregistreerde klanten).
  3. Ik heb een individuele offerte nodig voor een school, club of organisatie. Wat moet ik doen?
    • In dat geval kunt u ons per e-mail contacteren. Wij zullen een individuele offerte met korting voor u maken.
  4. Ik heb een bestelling ontvangen die afwijkt van mijn bestelling. Wat moet ik doen?
    • In dat geval nemen WIJ de kosten voor de retourzending of vervanging van het product. Bij grotere bestellingen kan dit soms gebeuren. Wij zullen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
  5. Ik heb een probleem met het versturen van mijn bestelling. Waar kan ik hulp vinden?
    • Neem gerust contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij zullen proberen uw bestelling samen met u af te ronden.
  6. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
    • Natuurlijk kunt u een bestelling annuleren. Wij vragen u alleen om ons zo snel mogelijk te informeren zodat wij de bestelling nog voor verzending kunnen annuleren.
  7. Hoe kom ik erachter of een product op voorraad is?
    • Producten die als „op voorraad“ of „beschikbaar“ zijn gemarkeerd, zijn voor 99% op voorraad. Mocht het per ongeluk anders zijn, dan laten wij u dit meteen weten en bieden wij u als compensatie een korting aan.
  8. Wat is de levertijd als het product op voorraad is?
    • De standaard levertijd naar Nederland is 3 werkdagen. In sommige gebieden kan de levering echter een dag langer duren.

VRAGEN OVER BETALING

  1. Ik wil online betalen, maar ik ben bang dat ik mijn geld verlies. Wat moet ik doen?
    • Een veilige betaalwijze is via het PayPal-portaal. Mocht u de goederen niet ontvangen, dan kunt u direct bij PayPal om hulp vragen.
  2. Hoe kan ik betalen?
    • U kunt online betalen met een kaart via STRIPE of PAYPAL. U kunt ook via bankoverschrijving betalen. De betalingsgegevens voor de overschrijving worden samen met de orderbevestiging (automatisch) verzonden.
  3. Waar kan ik de factuur van de goederen vinden?
    • De factuur vindt u in het pakket. Als u deze verliest, kunt u ons een e-mail sturen en vragen om een kopie van de factuur.
  4. Hoe kan ik mijn bestelling het snelst ontvangen?
    • We verzenden de goederen pas nadat we de betaling hebben ontvangen. Bij betaling via STRIPE of PAYPAL ontvangen we de betalingsmelding vrijwel direct en kunnen de goederen worden klaargemaakt voor verzending.
  5. Hoe werkt de betaling per overschrijving?
    • Bij betaling per bankoverschrijving verzenden wij de goederen pas nadat de betaling op onze bankrekening is bijgeschreven. Dit kan soms 1-2 dagen duren.
  6. Wat is het verificatienummer (CVC) bij betaling met een credit-/debitkaart?
    • Het verificatienummer bevindt zich op de achterkant van de kaart en is een drietalig cijfer.

VRAGEN OVER LEVERING VAN GOEDEREN

  1. Waar bevindt mijn bestelling zich?
    • Na verzending van uw bestelling sturen wij u meteen de „Track & Trace-code“ van uw pakket. Hiermee kunt u volgen waar uw pakket zich bevindt.
  2. De Track & Trace-code werkt niet?
    • Het kan voorkomen dat de „Track & Trace-code“ pas in de avond wordt geactiveerd. Werkt de „Track & Trace-code“ ook de volgende dag niet, neem dan contact met ons op en wij zullen proberen om het probleem op te lossen.
  3. De goederen werden beschadigd geleverd?
    • Als de koerier u een duidelijk beschadigd pakket overhandigt, vragen wij u om een foto te maken en eventueel de koerier te vragen een schadeoverzicht op te stellen. Als de inhoud van het pakket is beschadigd, neem dan meteen contact met ons op via e-mail of telefoon. Wij zullen de schade met de bezorgservice (GLS of DPD) oplossen.
  4. De goederen voldoen niet aan mijn verwachtingen en ik wil ze retourneren. Hoe moet ik te werk gaan?
    • Informeer ons eerst per e-mail en wij zullen proberen de beste retourmethode voor u te vinden. U kunt natuurlijk de goederen binnen 30 dagen zonder opgave van reden retourneren. In dat geval kunt u het pakket naar het adres op de factuur sturen.
  5. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    • Alle betaalde bestellingen die op werkdagen tot 15:30 zijn ontvangen, worden nog dezelfde dag verzonden. Mocht dit niet mogelijk zijn, informeren wij u per e-mail.
  6. Naar welke landen leveren jullie?
    • Via xtremgear.nl leveren wij alleen in Nederland, België en Luxemburg. Voor andere landen kunt u onze andere online platforms gebruiken.
  7. Hoe hoog zijn de verzendkosten?
    • Voor bestellingen met een totale waarde tot 90 Euro rekenen wij een verzendkost van 5 Euro. Alle bestellingen boven 90 Euro worden gratis verzonden.
  8. Ik heb meerdere bestellingen geplaatst. Kunnen deze gecombineerd worden?
    • Als we de goederen nog niet hebben verzonden, kunnen we uw bestellingen combineren tot één. Als de totale waarde van uw bestelling hoger is dan 90 Euro, komt u in aanmerking voor gratis verzending. Als u verzendkosten hebt betaald, worden deze terugbetaald.